Selasa, 15 Mei 2012

Salam Sejahtera ...

Laman blog ini didedikasikan kepada para pemilik dan peminat scrambler bike atau motorcross di KL. Blog ini mencatatkan peristiwa dan pengalaman bagu setiap activity dan konvoy yang dihadiri atas jemputan bos kedai motor di Ampang bernama Easy One Bikers. Lebih dikenali sebagai Raymond, beliau merupakan seorang yang peramah dan amat meminati motorsikal scrambler. Di bawah naungan Easy One Bikers, beberapa kelab scrambler telah ditubuhkan dengan sebanyak 100 ahli yang aktif disitu.

Nama Kedai: Easy One Bikers Sdn Bhd
Nama Bos: Raymond
No. Tel: +6016-2290107
Laman Web: www.easyonebikers.com
Facebook: www.facebook.com/easyonebikers
Logo: (Seperti dibawah)

Diharap blog ini dapat memberi peluang keemasan kepada para pemilik motor scrambler yang masih mencari kelab dan ingin berkenalan dengan ahli motor scrambler yang lain.

Sekian terima kasih

Kelab Scrambler KL

3 ulasan:

  1. salam kepada admin blog ini..saya tgh mencari kelab2 yg best utk join aktiviti dorg tapi malang saye tak dapat info tentang aktiviti tersebut..tapi saya dapat info dari kelab moto lain..ada gak dorang ajak g konvoi,tapi yela..saya sorg je pakai scrambler,yg lain pakai LC,EX5,RXZ..kan lain tuu..hahaha..so if ade pape info berkenaan konvoi atau aktiviti,leh inform saya dan insyaallah jika free saya akan join...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam sejahtera bro. Terlebih dahulu, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih sebab sudi meluangkan masa bro untuk menulis di blog saya disini. Saya ingin menjemput bro join aktiviti scram di Easy One Bikers kat Ampang. Walaupun masih baru, Taukeh kedai tu memang support Scram 100%. Mereka akan ada konvoy scram untuk tayangan gambar "The Amazing Spiderman" yg saya akan post info dia kat blog saya disini.

      Kalau bro sudi, bro boleh provide HP No. bro bersama emel dan saya akan forward kat pihak Easy One Bikers dan mereka akan berhubung dengan bro untuk maklumat yg lebih lanjut.

      Kalau ada apa apa, bro boleh call saya di +6011-1679.9614

      TQVM

      AL

      Padam
  2. Salam sejahtera semua.
    Saya ade scrambler model BKZ tt160..color oren .year of made 2010.
    Saya ingin menjual scrambler saya..ingin minta bantuan ahli2 yg arif bab ini...ni contact no saya 0122977495..sham.tq

    BalasPadam